Connect Home Connect Home
Sign up| Login

Group discussion > mailinglist!!!

mailinglist!!!

Jos Poortvliet
3174 days ago

Er is een nederlandse openSUSE mailinglist: opensuse-nl@opensuse.org! Ik ben lid geworden, en heb mijn eerste mail gestuurd. Jij ook lid worden? Mail opensuse-nl+subscribe@opensuse.nl en volg de instructies in de reactie mail!

Er is ook een #opensuse-nl irc channel maar dat wordt niet heel enthusiast gebruikt, #opensuse-project werkt ook best :D

Gertjan Lettink
3172 days ago

Gemaild, zal eens kijken of de instructies me bevallen :D

Dat er een nl IRC kanaal is, wist ik niet, zal er eens een blik gaan werpen.

michielz
2650 days ago

Hoi (nieuw hier),

een kleine typo wijzigen vergemakkelijkt het succesvol aanmelden voor de mailinglist aanzienlijk, het domein opensuse.nl wordt momenteel niet gebruikt, de aanmeld email moet dan ook naar opensuse-nl+subscribe@opensuse.org (de kneep zit hem in de laatste drie letters org ipv nl ... ;-)..)

Vriendelijke groet,

Michiel

fveerman
1947 days ago

Hoi nieuw hier  ook

sinds enige tijd  ben ik bezig  om openSUSE onder de aandacht te brengen bij de  mensen  in Nederland de reacties  zijn erg goed

doelstelling  geven van cursussen en promote  en misschien naar scholen dit even in het kort

27 september grote bijeenkomst  hele dag komen heel veel mensen  dus daar  ook informatie  uit delen  en meer

wie heeft er goed  informatie materiaal liggen  printen kunnen we zelf 

en een vlag  of iets dergelijks   graag  met spoed een reactie  heeft er  iemand een goede presentatie in powerpoint  die is  nodig  voor aan andere gelegenheid 

groet  frits Veerman  

Ben Henderson
1526 days ago

Is er animo voor een openSUSE Leap releaseparty 2015 dan kan dat op vrijdagavond 11 december 18.00 uur tot 22.00 uur of zaterdag 12 december 14.00 uur tot 22.00 uur.
Mochten deze dagen niet gelegen komen dan ga ik het proberen voor een week later.
Het is dan in Rotterdam.

Welke datum heeft de voorkeur en wie komen er?